Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Mivel foglalkozunk?

Minden vásárló terméktípustól függetlenül a piac legolcsóbb üzletét keresi, ahol megvásárolhatja a kiszemelt eszközt. Mi, a GamerEllátó csapata azon dolgozunk, hogy nálunk találd meg a legolcsóbb terméket!

A piacon szereplő legolcsóbb webáruház árából minimum 20%-al, vagy akár 45%-al olcsóbban is megkaphatod nálunk azt, amiért éppen most az oldalra látogattál.

 

Előfordulhat javított termék is a kínálatunkban?

- Kicsi a valószínűsége, de előfordulhat. Az átvizsgálás során a külső állapotot és a funkciók működését vizsgáljuk. Nem tudjuk garantálni, hogy a kiválasztott termék belső részében történt-e javítás.

 

Hogyan tudjuk megtenni azt, hogy mindenkinél olcsóbbak vagyunk?

Webáruházunk visszaküldött termékek forgalmazásával foglalkozik. Szinte biztos, hogy minden termék doboza utazott már egyet a nagyvilágban és kikézbesítették egy vásárlónak. Előfordulhat, hogy a termékeket 3 hónapig használták, de az is lehet, hogy téves rendelés miatt küldték vissza. 

 

Mi történik a hozzánk beérkező termékekkel?

Egy több lépcsős vizsgálatnak alávetve kerül a polcunkra minden egyes termék. Egy soktényezős kvóta alapján kerül besorolásra. Minden terméktípusnál kiválaszthatjátok, hogy mennyit szeretnétek fizetni az adott termékért. Ez a termék állapotát is jelzi, mely a következők szerint alakul:

Állapot táblázat

Állapot Leírás Kedvezmény
99% Bontott csomagolás, 1 nap után visszaküldött termék. Újszerű állapot. 20%
95% Esetlegesen hiányzó csomagolás, 1 hét után visszaküldött termék. Kifogásolhatatlan állapot. 25%
90% Előfordulhatnak használat jelei, nehezen észrevehetően. 1 hónap után visszaküldött termék. Szép állapot. 30%
80% Használat apróbb jelei láthatók lehetnek, enyhén használt, 3 hónap után visszaküldött termékek. Elfogadható állapot. 45%

FONTOS! Nem küldünk el olyan állapotban lévő terméket, amelyeket mi sem vásárolnánk meg. Ezeket az Alkatrészek vagy az Ömlesztett termékek menüpontban találjátok.

Mi a teendő, ha egy termék nincs készleten?

Folyamatos az utánrendelésünk. Beállíthatod a Kívánságlistádra, majd amint érkezik hozzánk az általad várt termékből, e-mailben értesítünk. 

Mikor érkezik friss áru és miből fog érkezni?

A fejlécen található Várható készlet menüpontunkban automatikusan frissítjük azt, hogy a következő napokban, hetekben mik közül lehet majd választani. Amennyiben szeretnél lefoglalni egy árut, erre is van lehetőség. Kérlek, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@gamerellato.hu e-mail címen, vagy a Facebook oldalunkon!